Min räddning!




Den var verkligen så bra som de säger! Jag har nog provat alla handkrämer men hittar ingen som är bra nog, som jag inte blir torr av efter 5 minuter igen. Och jag blir verkligen torr om händerna denna årstiden, och det blir ju bara värre om jag diskar och sånt. Men denna var verkligen kanon! Det sitter till och med kvar lite fett även om man tvättar händerna. De kallade den handkrämens rolls royce :) Så iväg och köp nu, jag LOVAR att ni inte kommer ångra er! 75 kr för en liten och 125 kr för en stor.

Fick även syn på deras julkalendrar som de hade förra året som jag blev så såld på. Åh jag vill verkligen ha! Linda på jobbet jobbar även på Body shop och hon sa att det var hon som packat dem och hon sa att den för 1200 kr var så mycket värd pengarna. Det finns ju en för typ 900 kr också men den andra skulle vara bäst. Kanske skulle man unna sig det. Mysigt att få öppna ett paket varje dag med nått kuligt i :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0