Stressigt!

Denna veckan blev lite väl stressig. Igår va jag på lönekurs, villket var väldigt nyttigt. Ni anar inte hur mycket krångliga regler som gäller för olika situationer. Det sägs att bara 2 % av alla löner är korekta och det kan jag förstå med tanke på allt man ska tänka på. Så syna era lönespecar :)

Som sagt jag missade ju igår och kommer att missa fredag för då drar jag till Bergen till min bror med familj för en helg där. Ska bli kul, jag har ju inte varit där sedan Hannah döptes för 2 och ett halv år sedan och har inte sett deras hus de bott i ett bra tag. Så det ska bli kul!

Men på jobbet är det fullt ös. Ny månad vilket betyder månadsavstämningar hos alla 4 butikerna, vilket tar lite tid. Men det är kul, så jag klagar inte, det är bara att tiden inte räcker till just nu. Så egentligen så vill jag bara lägga mig så jag kan komma till jobbet igen och få det klart. Det är en sån skön känsla när man är klar och allt stämmer.

Nu blir det lite tv, snart paradise reprisen från förut.

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0