Underbar!

Denna säng SKA Nelly få. Jag bara älskar den, och den är extra bred mot vad en vanlig barnsäng är så då får vi kanske plats att ligga brevid henne för bokläsning och sånt mys! Jag fick se idag att vi hade en sån i utställlningen, hade ingen aning om det, jag hittade den på internet och jag visste ju att den leverantören finns hos oss men inte att sängen fanns. Där ser man hur ofta jag är ute i butiken nu för tiden :) Så det var ju bra att jag fick se den i verkligenheten också. MEN den var snordyr!!  Men det är sånt man får ta om man verkligen vill ha nåt, och det vill hon ju verkligen ;)

Edstorps växasäng från Mavis möbler, 0,88 x 1,25 upp till 2 meter vid fullt utdrag
Finns att köpa på EM möbler.



Kommentarer
Postat av: Henny

ÅHH, va underbar! Ska snart köpa säng till Annie å denna var verkligen en av de finaste jag sett. Tål att tänkas på :)

2010-11-26 @ 23:14:38
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0