Weekend

Oj va länge sen jag skrev här. Har haft häcken full kan man säga. Fullt upp på jobbet, och i torsdags kväll åkte jag til Ed för att sedan ta flyget från Rygge till Bergen fredag morgon. Så hela helgen har spenderats i Bergen hos broder med familj plus mamma och pappa. Det var kul att äntligen få se hur de hade det, och träffa dom, eftersom det inte blir så ofta. Det blev mycket lek, lite shopping, mycket god mat och kortspel och poker då såklart.

Nelly och hennes kusin Hannah lekte stundvis bra och stundvis som hund och katt. Det blir väl så i den åldern, Hannah är ju 1 år äldre och därför mer förståndig än min lilla skrutta, men de skullle ju såklart leka med samma saker, skräll! Men de tyckte nog att det var väldigt kul att ses och leka en hel helg! Godingarna :)

Men nu är man tillbaka i vardagen igen, och alla måsten här hemma börjar stressa mig. Idag kom ju snön, och vi har inte fått bort alla löven på tomten än! Det måste man ju få bort annars ruttnar det väl? Som sagt så är vi inte inbitna husägare än så vi är ju inte vana vid sånt här. Men det känns ganska självklart att man borde göra det. Får nog ta tag i det imorgon, så blir man av med ett måste i alla fall. Sen har vi ett uthus fullt med gammalt renoveringsbös från allt som vi slängt ut här innifrån, men det får nog vänta till nästa år, man ska ta det lugnt har jag hört ;)

Nu ska jag i alla fall ta det väldigt lugnt framför massa bra på tv:n. Har ju missat 2 paradise avsnitt, sista avsnittet av ensam mamma söker och så är det ju desperate idag med.

Go kväll!


Lite bilder från helgen

Badbrudarna



Nelly tvättar Hannah



Kvällsmys



Det va snö i Bergen, vilket uppskattades.






Billigt med blöjjor i Norge, 8 paket för 100 spänn!


Kommentarer
Postat av: Marita

Skojar du??? är det verkligen billigare med blöjor i Norge???

2010-11-13 @ 08:14:06
Postat av: marina

Det är priskrig nu fram tills årets slut så därför är de så billiga. Annars tror jag inte att de är billigare i Norge.

2010-11-13 @ 09:42:17
URL: http://meandmyroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan få ännu billigare ! En packe med 44 st för 4 kr är det billigaste jag har kommit över i Norge. :))

2010-11-19 @ 13:49:42
Postat av: lovisa

Härliga bilder:D

2010-11-19 @ 14:04:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0