Ledig!

Åh va underbart skönt det känns att vara ledig i 4 dagar. Jag blev klar med min inrapportering till styrelsen igår och det firades med vin och käk på uteservering igår med Malin, mysigt!

Idag blev det sovmorgon, och sen har vi varit ute i trädgården, fått upp blomlådor, målat en utebänk vit, fixat seglet. Nu ska vi snart åka och handla mat, för imorgon ska vi göra påskbuffe här. Mamma, pappa, farmor, Mattias och hannah kommer hit, ska bli kul!

Sen på söndag har vi fått biljetter till circus, så det ska vi gå på, får se om Nellan uppskattar det..? Sen ska jag vidare på tjejfest hos Lina och September spelar på Tempel, ska bli asroligt. Jag tror hennes spelningar är skitbra, så hoppas jag har rätt! Sen är det måndag och ledigt så då ska vi nog bara slappa här hemma.

Oh Happy days!

Glad Påsk föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0