lördag

Nelly bokstavligen drog mig ur sängen i morse och tyckte det var dags att gå upp och se på Pippi, hennes nya favorit. Hon ser antagligen sig själv i Pippi, busig som få och med pippitofsar ;)

Min lilla Pippi med sina nya converse



Förra helgen var vi ju på spat i Strömstad och det var ju verkligen såååå lyckat! Alla var med och solen stekte på våran härliga balkong med utsikt över havet och strömstad. Vi solade, relaxade, åt gott, drack vin och bara hade det helt underbart. Så detta har vi bestämt att vi ska göra varje år nu :)

Utsikten från balkongen








Nu är det ju i allafall helg igen och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Lina och hennes bror med familj skulle till leklandet och kanske hakar vi på där annars blir det väl lite grejjande hemma. Jag har fått tag på riktiga segel som vi ska testa på uteplatsen, vi hade ju en billig variant av segel förra året och det funkade ju ganska bra förutom att det gick sönder. Vi vet ju inte riktigt hur vi ska ha det där ute. Jag vet inte om jag vill ha ett tak då det är klumpigt och fult men samtidigt skönt ibland. Men egentligen är det ju inglasat som vore bäst då de svenska somrarna inte är så varma. Men det får bli segel i år i allafall, och kanske en inglasning nästa år?

Vad tycker ni vi ska göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0