Shit pomfritt

Det är krävande att jobba på karriären kan man ju säga! Fy f-n vad jag har att göra, och särskilt sedan jag vart borta 2 veckor. Det var det ju såklart värt men man skulle nog behöva en semester till snart :) Nu hade jag deadline igår på rapportering till styrelsen för de fyra butikernas siffror som jag sitter med och det är ju inte gjort i en handvändning direkt. Det är inlämnat nu i allafall och på måndag drar jag till Jönköping, till huvudkontoret och ska börja med mars månads avstämning samt lite annat som vi har på checklistan. Så de blir några dagar utan lilla familjen igen, snyft, men jag får överleva. Det värsta med det är att jag ska på spahelg med brudarna den helgen, vilket ska bli SKITKUL, men det blir mycket borta från mina två underbaraste den veckan. Får kompensera upp det veckan därpå kanske :)

Just nu sitter jag och jocke med var sin dator och jobbar, det är fredagsmys det, not! Men snart ska vi ta fram godiset och se på Big Brother i allafall :)

Helgen kommer nog fyllas upp, imorn kommer Martin och Helena hit på besök, sedan ska de inhandlas lite saker, en sväng på ikea kanske, sedan ska jag till Jockes kompis lillasyster Mia för en liten inredningshjälp. De hade fastnat i renoveringen och ville ha min hjälp, roligt och smickrande, så imorn ska jag dit och kolla hur de har det. Sen på kvällen blir det spelkväll hos Madde och Magnus. Söndagen kommer nog däremot bli väldigt lugn och skön, och mycket mys med lillskruttan.

Go kväll!

En morgontrött sötis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0