Nytt!

Senast nytt hemma hos oss



Vi har aldrig haft en gardin i köket, har inte tyckt att det har behövts men nu när jag köpte en till vårt sovrum och kom på att vi inte ska ha vårt sovrum där snart så fick den sitta i köket och det kändes skitbra! Mycket mer hemtrevligt med gardiner. Det är en rullgardin så det är perfekt att dra ner när solen kommer in på mornarna. Känner mig nöjd helt enkelt. Frågan är bara om sidofönstren också ska ha samma gardin eller om jag kan skita i de fönstren?

Igår var alltså jag och Lina runt och kollade diverse bygg affärer. De har ju endel att planera i och med huset och vi har ju också endel att tänka på. Vi har lite på G om man säger så. Först är det ju badrummet som vi planerat länge nu. På tisdag kommer det en byggnisse och ska ge oss offert på badrummet, är den ok så kör vi. Ska bli så UNDERBART att ha ett badkar i höst att krypa ner i. I och med det så kommmer vi att flytta vårt sovrum så att vi har det i anknytning till det nya badrummet samt tvättstuga. Bättre att vi sover där än att ha gäster där tycker jag. Så vårt sovrum idag kommer att bli en kombinerad walk-in-closet/gästrum. Det kommer altså vara en bäddsoffa där, men våra garderober kommer att stå där samt en gigantisk spegel att prova kläder framför. Tror det kommer bli kanon.

Angående badrummet så har vi nog bestämt någorlunda hur det kommer se ut. Vi kommer att ha dubbelhandfat och mycket bra förvaring och ett stort härligt badkar. kaklet kommer nog bli vitt med några detaljer i grått. Gärna de detaljerna i mitten på bilden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0