Semester

Va skönt det är med semester! Vi är nyss hemkomna från en liten semester i Varberg och dess fina stränder. Bra väder fick vi också vilket var väldigt uppskattat! Det var jag, Jocke och våran lilla skrutta som tog en spontan resa, hyrde en stuga och bara hade det gott. Upptäckte att vi hade FUN CITY precis runt hörnet så det var vi ju tvugna att ta en dag. De hade vattenland, sjukt roligt! Djurpark och karuseller så Nellan var sååå nöjd! Vi hade en jättemysig dag! Sen var vi vid havet och myste. solen stekte och Nellan låg vi strandkanten och njöt.




Nu är vi hemma igen och nu är det bara 1 vecka kvar på semester, det går fort! Men vi har haft en bra semester och jag har kunnat släppa jobbet bättre än jag trodde. Men jag kommer att sjukt mycket att göra när jag kommer tillbaka men det får vi ta då :)

Semestern kommer i allafall att avslutas barnfritt med min älskade och våra vänner på Strömstad spa nästa helg. Kommer bli en helt perfekt avslutning på semester och lagom utvilad för jobb igen.

Idag har vi haft gäster i restaurangen, Lina och Jonas har vart här på käk ;)

Nu blir det slappande i soffan!

Lite bilder från semestern

Fikapaus i Varberg fästning




Mina hjärtan




Vattenland i trädgården




Semester i Eskilstuna med kompisarna




Herr Nilsson på Parken Zoo


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh, då ska jag kolla in det! Tack för tipset!! :)

2011-08-06 @ 00:23:15
URL: http://pauliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0