Väkommen Mollie <3

Nu har lilla Mollie kommit till världen :) Det är alltså Cissi och Mikaels nytillskott. Jag kan inte riktigt fatta att det har fått ett litet barn till, och att de nu har två barn. Man har ju sett hennes mage men kan ändå inte fatta det, det gick så snabbt också. Gud så roligt för dem!! När jag fick kortet och meddelandet i morse så blev jag nästan sentimental, så jag gick in och kollade på kort på Nellan när hon föddes och bara drömde mig tillbaka. Va mysig tid dom har framför sig nu, myyys! Hoppas man får se den lilla tjejen snart.

Själv sitter jag på ett hotellrum i Jönköping och tittar på True talant. Det märks ju att publiken går mycket på vad det är för låt  de sjunger. Är det en lätt, gillad låt så går de oftast vidare. Det är kul att det börjar lite nya program på tv:n, det ha vart dåligt på tv:n det senaste. Jag är i allafall här på huvudkontoret för lite kurs i ett nytt scanningssystem för våra leverantörfakturor så jag kommer vara här imorn också. Saknar min lilla familj bara, annars är det ganska soft att va här. Nu blir det slappande i sängen framför tv:n.

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0