Me and my drum

Shit va den har satt sig på min hjärna, swingflys bidrag i melodifestivalen. Det måste väl betyda nått bra, skön låt måste jag säga! Var känner jag igen han som sjunger med han? Skön röst! Men det går ju inte att hitta den någonstans, hade ju tänkt att lägga upp den men den gick inte att hitta. Svt hade tagit bort den från deras sida och på youtube fanns den inte, skit också!

Vi har nästan nyss kommit hem från lite tjejmys hos Lina, Nellan busade av sig så hon somnade som en stock när vi kom hem. Jocke jobbar över och nu sitter man bänkad i soffan och planerar morgondagen. Min tur att jobba över imorn och då ska jag verkligen jobba tills jag blir klar....känns som att jag kanske får slagga på sängavdelningen imorn natt :) Skönt om jag kan bli klar med allt så att det lugnar ner sig. Det är ju ovanligt mycket just nu, mycket underlag inför bokslut, ovanligt mycket fakturor, sen är det det vanliga, moms, löner osv. Kan ju säga att Thailandsresan kommer sitta fint om några veckor :)

Go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0