3 årspresent

Jag vill ge Nellan en lekstuga i 3 årspresent, och har såklart hittat en sååå snygg, men dyr. Jag kan ju inte lägga 20 000 kr på en present direkt! Men snygg är den!


Lekstugan kommer från minihus

Denna är ju endast en dröm så nu måste jag tänka vidare. Jag kollade blocket men hittade ingen. I så fall kan man ju rusta upp en gammal. Jag har även kollat på nya lekstugor men de kostar ju i alla fall 8000-10000 kr och det är för mycket. Så har ni en lekstuga över så kan ni ju hojta till! :) Kan ju kanske bygga en men då får jag sätta fart. 2 veckor på mig i så fall. Hmm får klura vidare på detta.

/ M


Kommentarer
Postat av: Henny

Åh, häftig! Annie & Ville ska oxå få en i sommar, dock har jag en supersnäll svärfar som snickrar ihop den :)

2012-03-04 @ 19:46:59
URL: http://hennys.blogg.se/
Postat av: Trine

Så kjekt for Nelly. Hannah elsker å leke i dukkehuset som jeg hadde da jeg var barn .

2012-03-05 @ 09:40:39
Postat av: Marina

Ja roligt med lekstuga, det kommer hon uppskatta! Så bra att få hjälp av svärfar då :) Här får det antagligen bli spikande själva, så vi får väl se när vi blir klara ;)

2012-03-05 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0